Treningi
>  Wybrany produkt
Treningi w okresie przygotowania startowego  >  Przyspieszenia pod Górę
Przyspieszenia pod góre.
Cena:
0.00
Cel: Ćwiczenie to symuluje przyspieszenie jakie występują na górskim etapie wyścigu kolarskiego. Przyspieszenia pod górę rozwijają siłę i poprawiają prędkość jazdy pod górę na swoim indywidualnym progu mleczajowym.
Sposób wykonania: Ćwiczenie wykonujemy na długim podjeździe o równomiernym średnim nachyleniu. Używając trenażera należy umieścić blok 10-12 cm pod przednim kołem tak aby uzyskać podobną pozycję jak podczas jazdy pod górę.
Zaczynamy długi podjazd i powoli zwiększamy intensywność, w momencie gdy dochodzimy do progu zaczynamy odliczać czas powtórzenia – utrzymujemy intensywność przez zaplanowany okres czasu. Kiedy dojeżdżamy do końca podjazdu, wykonujemy przyspieszenie – atak w pozycji stojącej, mocno ale z wyczuciem. Generalnie takie przyspieszenie wykonujemy na ostatnich 500 m. Na każdych z 100m intensywność powinna się zwiększać osiągając swoją maksymalną wartość na szczycie.
Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.