Treningi
>  Wybrany produkt
Treningi w okresie przygotowania specjalistycznego  >  Trening wytrzymałościowy - Baza
Baza wytrzymałościowa
Cena:
Cel: Jest to następny krok po Bazie Kilmetrowej. Baza Wytrzymałościowa rozwija system przemian tlenowych, co zwiększa możliwości wytrzymałościowe organizmu.
Oczekiwane korzyści: zwiększenie objętości i siły włókien wolnokurczliwych, zwieszenie ukrwienia mięśni, zwiększenie ilości mitochondriów w mięśniach, powiększenie objętości wyrzutowej serca, polepszenie termoregulacji ciała, zwiększenie wytrzymałości systemu oddechowego.
Sposób wykonania:
Trening ten nie jest wykonywany jedynie w okresie przygotowania specjalistycznego, lecz przez cały okres startowy. Tempo jazdy podczas Treningu Wytrzymałościowego jest nieco szybsze niż podczas budowania Bazy Kilometrowej. Należy używać dźwigni zmiany biegów i podczas krótkich podjazdów pozostać w pozycji siedzącej. Kadencja podczas takiego treningu powinna wynosić 80-95 obr/min. Celem jest nie przekraczać założonych zakresów mocy. Nawet jeżeli intensywność się zwiększa organizm nadal używa tlenowych substratów energetycznych do pracy. Na koniec treningu czas pracy poniżej górnej granicy powinien wynosić 95% zaplanowanego treningu.
Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.