Treningi
>  Wybrany produkt
Treningi w okresie przygotowania specjalistycznego  >  Powtórzenia pod Górę
Powtórzenia pod górę
Cena:
Cel: podwyższenie progu beztlenowego na podjazdach poprzez trening na granicy progu beztlenowego.
Sposób wykonania: Trening wykonujemy na długim podjeździe o równomiernym nachyleniu. Intensywność treningu na indywidualnym progu przemian tlenowych pod górę. Próg przemian tlenowych na podjeździe jest nieco wyższy niż ten sam próg podczas jazdy po płaskim dlatego że zaangażowane są dodatkowe grupy mięśni. Kadencja podczas jazdy pod górę powinna wynosić od 70-85, ale nie to jest najważniejsze . Najważniejsza jest intensywność i czas jazdy na tej intensywności. Należy unikać przerw i zakłóceń podczas wykonywania powtórzeń, skoncentrować się na ciągłości jazdy w zaplanowanym czasie powtórzenia.

Przykładowy wykres treningu powtórzeniowego
Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.