Treningi
>  Wybrany produkt
Treningi w okresie przygotowania specjalistycznego  >  Tempo
Tempo
Cena:
Cel: Treningi wykonywane na wysokim tempie mają wiele zalet:
Zwiększenie komfortu pokonywania płaskich odcinków
Lepsze wykorzystanie substratów energetycznych podczas długich wyścigów i treningów
Zwiększenie możliwości pracy na dużej intensywności.
Zwiększenie siły na średniej intensywności.
Zwiększenie możliwości magazynowania glikogenu w mięśniach i w wątrobie.
Zwiększenie wykorzystania wolnych kwasów tłuszczowych w pracy, co oszczędza glikogen
Zwiększenie ilości mitochondriów i efektywnej produkcji energii.
Zwiększenie efektywności pracy tlenowej.
Sposób wykonania: Prędkość pedałowania powinna być niska. Należy utrzymać kadencję 70-75 obr/min i pozostać w strefie zaplanowanego pułapu mocy. Trening ten pozwala na zwiększenie oporu pedałowania i siły mięśni nóg. Podczas krótkich podjazdów powinno się pozostać w pozycji siedzącej w siodle i utrzymywać tempo jazdy. Trening ten zwiększa siłę mięśniową przygotowuje organizm do treningów bardziej wymagających. Aby osiągnąć najlepszy rezultat ważne jest by wykonywać cały trening na wysokim tempie i ograniczać przerwy w pracy do minimum.
Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.