Treningi
>  Wybrany produkt
Treningi w okresie przygotowania specjalistycznego  >  Trening interwałowy przy dużym Napięciu Mięśniowym
Trening interwałowy przy duzym napięciu mięśniowym
Cena:
Cel: Rozwijanie siły specjalnej. Duże napięcie mięśniowe podczas interwałów wspomagane jest i wymaga pracy włókien szybkokórczliwych, co jest ważne podczas wysiłków o dużej intensywności.
Sposób wykonania: Trening ten powinien być wykonywani na długim łagodnym podjeździe o nachyleniu (5-8%) lub na trenażerze z przednim kołem lekko uniesionym ku górze (10-15cm), co imituje pracę na podjeździe. Kadencja podczas pedałowanie powinna być niska ( 50-55) wartość tętna nie będzie istotna, prędkość pedałowania będzie niska dlatego tętno również będzie względnie niskie. Twarde przełożenie ( 53x12 po płaskim do 53x15 pod górę – w zależności od nachylenia podjazdu) jest wymagane do osiągnięcia niskiej kadencji i dużego napięcia mięśni. Właściwa pozycja na rowerze jest bezwzględnie wymagana do wykonania tego ćwiczenia. Należy się skoncentrować by całe ciało było rozluźnione podczas pacy nad poprawnym pedałowaniem (w dół i w górę)
Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.