Treningi
>  Wybrany produkt
Trening w okresie przygotowania ogólnego  >  Baza kilometrowa
Baza kilometrowa
Cena:

Cel: jest to podstawa treningu wytrzymałościowego. Przygotowuje system przemian tlenowych do adaptacji fizycznej i dalszych form treningu na większej intensywności.
Korzyści oczekiwane: zwiększenie objętości i siły włókien wolnokurczliwych, zwieszenie ukrwienia mięśni, zwiększenie ilości mitochondriów w mięśniach, obniżenie tętna spoczynkowego.
Sposób wykonania:
Trening ten nie jest wykonywany jedynie w okresie przygotowawczym. Wykonuje się go przez cały rok. Trenując poniżej zalecanego górnego pułapu angażuje się do pracy system przemian tlenowych, celem nie jest podwyższanie tego pułapu. Na koniec każdego treningu średnia moc powinna być niższa niż założony próg dla tego treningu. Utrzymanie właściwej intensywności i objętości zapewnia rozwój systemu tlenowego i to, że nie gromadzi się kwasu mlekowego w mięśniach.
Przeważnie kadencja na takim treningu wynosi 80-95 obrotów korbą na minutę, czasami potrzeba będzie używać lżejszego przełożenia i szybszego pedałowania, co zwiększy obciążenie treningowe na system przemian tlenowych, co korzystnie wpłynie na adaptację tego systemu.


Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.