Treningi
>  Wybrany produkt
Trening w okresie przygotowania ogólnego  >  Trening Kompensacyjny
Trening Kompensacyjny
Cena:

Cel: Przyspieszenie procesu regeneracji poprzez jazdę w niskim tempie, z małym oporem w płaskim terenie. Korzyści wynikające z treningu: zwiększenie przepływu krwi przez mięśnie, dotlenienie, usunięcie toksyn – wolnych rodników nagromadzonych podczas wysiłku wywołujących napięcie. Badania pokazują że aktywny wypoczynek na w odpowiednim tempie przyspiesza proces regeneracji.
Sposób wykonania:
Treningi kompensacyjne o czasie 30-120 min powinny być wykonywane w płaskim terenie. Należy utrzymywać wolniejsze tempo pedałowania, na względnie wysokim biegu. Tętno również powinno być niskie nawet, jeżeli napotka się podjazd, należy po prostu obniżyć prędkość i używać dźwigni zmiany biegów by odpowiednio dopasować przełożenie, tak by opór był najmniejszy. Najważniejsze w treningu kompensacyjnym by jazda była na tyle długa i intensywna, aby pobudziła organizm do regeneracji, nie oddziaływała na organizm w sposób, jaki oddziaływuje trening.



Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.