Treningi
>  Wybrany produkt
Podstawy treningu z wykorzystaniem pomiaru mocy POWER TAP  >  Kiedy zakończyć trening?
Kiedy zakończyć trening?
Cena:

Czesto po treningu uczucie zmęczenia nie opuszcza nas przez długi czas. Jest to oznaka iż organizm nie zregenerował się, lub obciążenie treningowe było zbyt duże. Moment zakończenia treningu jest sprawą bardzo subiektywną i jest to jeden z podstawowych z czynników indywidualizacji procesu treningowego.
Przy treningu z miernikiem mocy POWER TAP możemy łatwo określić kiedy nalezy zakończyć trening. Najczęściej jest to moment kiedy nie można osiągnąć zalecanych wartości mocy lub zakończyć powtórzenia w zalecanej mocy. Mimo, iż jest to decyzja subiektywna przeważnie widać trend w wartościach pracy. Może to być stały powolny spadek produkcji mocy przy każdym kolejnym powtórzeniu i jedynie ostatnie powtórzenie zakończy się poza zalecanymi granicami intensywności. Jeżeli w połowie zaplanowanego treningu nie można kontynuować pracy jest to bardzo dobry wskaźnik że organizm nie jest w pełni wypoczęty, lub osiągnięto końcową wartość bloku treningowego, należy rozpocząć tygodniowy - regeneracyjny blok treningowy.
Inny przypadek jest taki, gdy pierwsze dwa powtórzenia wykonywane są z łatwością a przy trzecim nie można osiągnąć zalecanych wartości mocy. Jest to znak, że należy zakończyć trening i kierować się w kierunku domu na odpoczynek. Dane z miernika mocy pokazują obiektywne pomiary tego co się wykonuje, można je porównywać z wartościami zaplanowanymi. Pozwala to na precyzyjną kontrolę treningów i progresu w programie treningowym.


Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.