Treningi
>  Wybrany produkt
Podstawy treningu z wykorzystaniem pomiaru mocy POWER TAP  >  Dlaczego MOC a nie TĘTNO?
Dlaczego MOC a nie Tętno?
Cena:

Największą zaletą używania miernika mocy test to, że można precyzyjnie monitorować trening na wysokich intensywnościach. To znaczy że możemy określić jak wysoką moc może utrzymać organizm przez np. 3 min wysiłek i ile razy może wykonać podobne powtórzenia na tej intensywności. Dalsze czynniki, które wpływają na organizm zawodnika i kształtują jego trening to czas przerwy pomiędzy interwałami i ilość interwałów na jednostkę czasu. To wszystko odzwierciedla potrzeby danej dyscypliny i określa optymalne wartości intensywności dla uzyskania adaptacji.



Filozofia treningu oparta na pomiarze tętna określa wszystkie powtórzenia maksymalne (o wartości około 300 Wat) jako jednakowe, adaptujące system beztlenowy do pracy na tej intensywności. Tutaj tkwi błąd teorii treningu kolarskiego opartego na pomiarze tętna, gdyż jest zasadnicza różnica czy wykona się 10 maksymalnych powtórzeń po 3 min z przerwą 3 min, czy 10 maksymalnych powtórzeń po 3min z przerwą 1 min. Obie serie pokażą te same średnie wartości tętna, mimo że trenuje się różne parametry fizjologiczne.


Nr Art.
POLECANE PRODUKTY

Kosmetyki, Oleje i Smary Bielizna Biotex Pomiar Mocy PowerTap Trenażery i rowery stacjonarne Odżywki Enervit Bagażniki SARIS Rowery Focus Rowery BMC
Makra-Sport.pl | Makra-Sport.pl 2009 Made by Jaqbovsky.com ©2009.